אנשי צוות, תלמידים והורים יקרים,

העשייה החינוכית בביה"ס "מולדת מופת ואמנויות " ממוקדת בשלושה צירים מרכזיים.

ציר פדגוגי – אנו שוקדים על פיתוח החשיבה ,בקורת עצמית, עידוד הסקרנות, מתן אתגרים אינטלקטואליים, פיתוח אחריות אישית ועידוד המצוינות האישית.

אנא משלבים שיטות הוראה חדשניות, למידת חקר מבוססת פרוייקטים (p.b.l), למידה באמצעות משחק, למידה רב תחומית ועוד..

במסגרת תכנית התקשוב הלאומית, אשר משמעה שילוב תקשוב בתהליכי הלמידה, נעשה שימוש רב במקרנים ובלפטופים.

אנו מכינים את התלמידים לקדמה הטכנולוגית של המאה העשרים ואחת, והוכנסו תכניות  ייחודיות של רובוטיקה ומדפסת תלת מימד.

ציר אקלים –  אנו רואים בביה"ס בית, ומטפחים את תחושת המוגנות והשייכות של התלמידים בדרך של דיאלוג ושיתוף פעולה בין תלמידים, מורים והורים.

ציר חברתי ערכי – חשוב לנו לשלב בעשייה החינוכית בביה"ס פעילויות חברתיות- ערכיות , על מנת לחזק את הקשר של התלמידים אל המולדת , לחנך למעורבות חברתית , אחווה, ערבות הדדית , סובלנות וקבלת השונה והאחר.

במסגרת התכנית הייחודית שבנינו "במה לכל תלמיד"התלמידים לוקחים חלק בפיתוח וקידום יוזמות חברתיות שונות.

ההורים שותפים פעילים בעשייה החינוכית ותרומתם ניכרת בכל תחומי העשייה בביה"ס.

האמרה "להביט גבוה אל העננים, לחלום על הבלתי רגיל ולהפכו למציאות קיימת"  מהווה את נשמת אפו של ביה"ס.

ברוח זו – אל תחששו לחלום, הציבו לעצמכם יעדים ותרגמו אותם לפעולות. שאפו למצוינות אישית וללמידה מתמדת – כך תחוו חוויות של הצלחה ,תלמדו למנף כל כישלון לעשייה חיובית וליצור מציאות שרצויה לכם.

אנו בביה"ס נעשה כל שביכולתנו כדי לסייע  בכך.

 

בברכה,

נוגה  יוכי מור

מנהלת ביה"ס

"מולדת מופ"ת ואמנויות"

שינוי גודל גופנים
ניגודיות